Będzie nowy budynek Informatyki
Z wielką radością informujemy, że w dniu 5 kwietnia 2019 Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przekazało Uniwersytetowi Opolskiemu wsparcie finansowe w wysokości 29 mln 125 tys. zł. Jego Magnificencja Rektor Uniwersytetu Opolskiego prof. dr hab. Marek Masnyk zadeklarował, że otrzymane środki zostaną przeznaczone na budowę obiektu dydaktycznego dla Instytutu Informatyki oraz na wyposażenie laboratorium nowych technologii informatycznych. Budynek powstanie na działce Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Oleskiej. [Więcej]
Studencie, zapraszamy do udziału w badaniu ankietowym
Biuro Dydaktyki i Spraw Studenckich zaprasza do wzięcia udziału w badaniu ankietowym dotyczącym oceny realizacji zajęć dydaktycznych przez nauczycieli akademickich za semestr letni roku akademickiego 2020/2021. Badanie ankietowe dotyczy każdego nauczyciela...
Sztuczna inteligencja w nauce i biznesie – prawne aspekty AI
Szanowni Państwo, zapraszam na spotkanie, które odbędzie się 22 czerwca 2021 r. o godzinie 14.00 pt. „Sztuczna inteligencja w nauce i biznesie - prawne aspekty AI”, którego współorganizatorem jest CTT CITTRU UJ. Więcej informacji i rejestracja na webinar >> na...
Newsletter czerwiec 2021 r.
Newsletter z aktualnymi naborami do programów i instytucji finansujących badania naukowe i badawczo-dydaktyczne.
Praktyki Programistyczne dla studentów kierunków ścisłych
Weź udział w tegorocznych Letnich Praktykach Web Developmentu skierowanych do osób zainteresowanych nauką języka programowania Ruby oraz frameworka Ruby on Rails. Nabór potrwa do 25 czerwca. Praktyki potrwają 2 miesiące (1 lipca - 31 sierpnia 2021). Najlepszym...
Program Management Trainee
Szanowni Państwo, przekazujemy informację, że do 20.06 studenci ostatniego roku kierunku Informatyka mogą zgłaszać chęć przystąpienia do programu Management Trainee. Więcej informacji pod linkiem: https://karierawjm.pl/management-trainee/
Newsletter maj 2021 r.
Newsletter z aktualnymi naborami do programów i instytucji finansujących badania naukowe i badawczo-dydaktyczne.